Ben jij ons nieuwe raadslid?
GroenLinks is op zoek naar raadsleden die als echte volksvertegenwoordigers samen met de achterban en maatschappelijke organisaties onze ideeën in de praktijk willen brengen en daar de nodige tijd en energie in willen steken. We zoeken raadsleden die een brede belangstelling hebben voor wat er in de stad speelt en daarnaast kennis van specifieke onderwerpen hebben. We zijn op zoek naar raadsleden die GroenLinkse standpunten mondeling en op papier op een aansprekende en toegankelijke manier kunnen presenteren. Ervaring is daarbij niet noodzakelijk.

Speeddaten met huidige raadsleden
Wil je eerst meer weten over het werk van een gemeenteraadslid? Of wil jemeer weten over GroenLinks in Zaanstad of de kandidaatstellingsprocedure? Dat kan. Op woensdag 19 mei is er een speeddate in Buurtcentrum De Lorzie in Wormerveer. In een ongedwongen en informele sfeer kun je praten met mensen die al ervaring hebben als raadslid. Hoeveel tijd kost het raadswerk? Staan er ook verdiensten tegenover? Wat zijn belangrijke onderwerpen in de Zaanse politiek? Je bent van harte welkom om je aan te melden via:
RaadslidZaanstad@groenlinks.nl

Omdat we graag weten hoeveel mensen aanwezig zijn, mede vanwege de coronamaatregelen, horen we het graag van tevoren.