Meldpunt Verkeersveiligheid

Maak een melding van een verkeersonveilige situatie bij jou in de buurt. Zaanstad moet veilig zijn voor fietsers, voetgangers en spelende kinderen. Samen kunnen we dat bereiken.

GroenLinks maakt zich al jaren zorgen over verkeersonveilige situaties in Zaanstad. Elke situatie is er één te veel. Soms gaat het om tijdelijke verkeersonveiligheid vanwege wegonderbrekingen en werkzaamheden. Soms is de situatie voor fietsers, voetgangers of automoblisten structureel onveilig. Denk bijvoorbeeld aan de Westzijde of de rondweg in Westerkoog. In alle gevallen willen wij de problemen oplossen. Dat kan het beste samen met jullie door concrete meldingen te doen. Want hoe onveiliger de situatie, hoe dringender onze oproep zal zijn om die te veranderen.

Op deze kaart kan je alle tot nu toe verzamelde verkeersonveilige situaties bekijken.

Wat is de straat waar volgens jou sprake is van een verkeersonveilige situatie.
Beschrijf de verkeersonveilige situatie
Wat is volgens jou de beste oplossing om de situatie weer verkeersveilig te maken
Je naam
Jouw emailadres. Dit gebruiken wij alleen om eventueel meer informatie bij je op te vragen of je op de hoogte te houden van onze verdere acties. Alle gegevens worden door ons vertrouwelijk behandeld.